Blog

Hírek, érdekességek a digitális világból

Fejlesztés

Hogyan alkalmazzuk az aranymetszés szabályait egy weboldalon?

Olvasási idő: 4 Perc Egy új weboldal létrehozásánál a funkcionális és tartalmi felépítés mellett érdemes hangsúlyt fektetni a designra is, mely elősegíti a cégünk, szolgáltatásunk vagy termékünk melletti elköteleződést. Egy jó weboldal egyik fő ismérve (mindamellett, hogy hasznos információkat nyújt) az átláthatóság, az ergonomikus

Tovább olvasom »
Fejlesztés

Mi a különbség a bérelhető, és az egyedi fejlesztésű (WooCommerce) webáruházak között?

Olvasási idő: 3 Perc Napjainkban két lehetőségünk van webáruházat indítani vállalkozásunk számára: Előfizethetünk egy bérelhető webshopra, vagy megkérhetünk egy fejlesztői csapatot, hogy készítsenek nekünk egyedi webáruházat, a saját igényeinkre szabva. A piacon jelenleg több bérelhető lehetőség is van, ilyen például a Shoprenter, az UNAS

Tovább olvasom »
Fejlesztés

Mik azok a Rich Snippet-ek?

Olvasási idő: 3 Perc A rich snippet-ek azaz a bővített kivonatok segítségével olyan adatokat adhatunk át a keresőmotorok számára, melyek további információkat biztosítanak az oldalak tartalmi típusáról, így a keresők számára értelmezhetőbbé teszik weboldaltartalmát. Amikor a Google-ben keresést indítunk, számtalanszor találkozhatunk olyan találati eredményekkel

Tovább olvasom »
Fejlesztés

Strukturált adatok használata a weboldalon

Olvasási idő: 3 Perc Napjainkban már egyre fontosabb, hogy weboldalunkon különböző strukturált adatokat használjuk annak érdekében, hogy a különböző keresőmotorok és más rendszerek könnyebben megértsék és feldolgozzák weboldalunk egyes tartalmi részeit. Erre kínál jó megoldást a schema.org és a JSON-LD használata. Mik azok a

Tovább olvasom »
Fejlesztés

Kuponok vagy hűségpontrendszer? Melyik a jobb megoldás?

Olvasási idő: 3 Perc Mielőtt választ adnánk a címben feltett kérdésre, nézzük meg mik is azok a kuponok és mit takar a hűségpontrendszer. Először is nagy általánosságban elmondható, hogy mindkettő fontos része az online marketingnek, amivel valamilyen kedvezményt biztosítunk a vásárlóinknak. Mindkettő célja az

Tovább olvasom »