Szerencsejáték Zrt. – esettanulmány

Szerencsejáték Zrt. megbízásából corporate social responsibility kampányt készítettünk a magyarországi tenisz felnőtt korosztály köreiben való népszerűsítése érdekében.  A kampány részeként létrehoztunk egy Facebook oldalt, Instagram oldalt, valamint egy landoló oldalaként funkcionáló microsite-ot, melynek része egy hetente frissülő blog volt, különböző érdekes, edukációs tartalmakkal.

Célok

  • a teniszt, mint lehetséges választható sportágat népszerűsíteni a felnőtt lakosság köreiben
  • vonzóvá tenni sportágat, azoknak az emberek, akik még soha nem teniszeztek

Megvalósítás

A kampány üzenete, hogy érthetően, szórakoztatóan informálódjon minden sport iránt érdeklődő megszólított felhasználó.  

A média célt a célcsoport tagjainak minél teljesebb lefedése és landing page-re terelése jelentette, melyet a becsült számokon túl teljesítettünk.  

A virális hatás fokozása érdekében elkészítettünk egy Facebook alkalmazást, egészen pontosan egy kvízjátékot, melynek főnyereménye  2 darab Head Extreme Light teniszütő, egy Head tenisztáska és egy cső Wilson US Open teniszlabda összesen 100.000 forint értékben.

Eredmények mindösszesen 2 hónap alatt

Facebook oldalkedvelés

0
like, aktív felhasználókkal

Facebook hirdetések

0
Facebook hirdetéssel elért ember
0
hirdetés megjelenés
0
hirdetésre kattintás

Google Adwords

0
megtekintés
0
kattintás a hirdetésekre

A siker titka

A téma, a kezdeményezés annyira hálás volt, hogy többen belevetettük magunkat a tenisz sporttörténetébe, olvastunk számos szakkönyvet, megismerkedtünk a híres teniszjátékosok történetével, és a tenisz technikai részét is elsajátítottuk elméletben. Megsúgjuk, bár kollégáink között van egy tenisz guru, nem lepődnénk meg, ha valaki a kampány által felbuzdulva ütőt ragadna!

Egy szó, mint száz, a széles eléréshez elengedhetetlen volt az izgalmas téma is, mellyel sikeresen aktivizálhattuk a releváns célközönséget.