Esettanulmány – Waberer’s-Szemerey Logisztika Kft.

Az ország legnagyobb logisztikai vállalata a  2015-ben elnyert támogatásoknak köszönhetően növekvő flottájához keresett plusz munkaerőt, hogy elkerülje a növekvő inaktivitási rátát, az üresen álló teherautókat és a romló profithányadot.

Cél

  • Rövid, 3 hónapos időtartam alatt 250 gépkocsivezető és 100 raktári dolgozó, illetve irodai logisztikus toborzása. Kiemelt kérés volt, a nemzetközi fuvarozásra alkalmas, kvalifikált munkaerő keresése, részben a szabályozás, részben a balesetmentes közlekedés miatt.

Megvalósítás

  • Speciálisan a célcsoportok igényeinek megfelelő, márkázatlan karrieroldalt készítettünk, ahol a potenciális munkavállalók online űrlap kitöltésével jelentkezni tudtak az állásokra.
  • A KARRIEROLDALAKRA RELEVÁNS FORGALMAT TERELTÜNK: Kampányokat futtattunk azokon a platformokon, ahol a célcsoport tagjai a legnagyobb arányban elérhetőek voltak.
  • Ezt követően a jelentkezőktől adatokat gyűjtöttünk, előszűrtünk az ügyfél által megadott specifikumok szerint. Ebből kereshető, rendszerezett adatbázis készült.
  • A jelentkezőket telefonon kereste meg a cég HR osztálya – a tényleges állásajánlat kommunikálása ezután történt, szintén telefonos úton.

Eredmények mindösszesen 80 nap alatt

A KAMPÁNY ZÁRÁSÁVAL A VÁLLALAT MUNKAERŐVEL KAPCSOLATOS ÉS FLUKTUÁCIÓS GONDJAI KÖZÉPTÁVON MEGOLDÓDTAK.
0
Egyedi felhasználó terelése a karrieroldalra a célcsoport köreiből
0
Jelentkező adatainak összegyűjtése és a jelentkezők előszűrése
0
Alkalmas jelentkező megtalálása és tényleges felvétele a céghez

Eszközrendszer

  • Google kampányok: (keresési és display hálózat, youtube), kulcsszó kutatás, trendelemzés, kampányoptimalizálás;
  • Facebook kampányok: (videó és statikus kreatívok), oldal és tartalommenedzsment, moderáció;
  • Rakuten display network hirdetések;
  • Egyéb, tradicionális média sales-house útján vásárolt hirdetések