Esettanulmány – Budapesti Fesztivál- és Turisztikai Központ (BFTK)

A 2016-os és 2017-es években mi terveztük meg és kiviteleztük Budapest hivatalos turisztikai kártyájának (Budapest Card) nemzetközi promócióját. A többcsatornás, átfogó kampány célja a városkártya online értékesítésének növelése volt, mivel a kártyát a kampányt megelőzően jellemzően csak fizikai keretek között (PoS) tudták értékesíteni. Annak érdekében, hogy a kampány ne csak a branding szempontjából, hanem konverziós szempontból is magasan kifizetődő legyen, világszerte nagyszámú potenciális vásárlót kellett elérnünk a releváns célcsoport köreiben, amihez programozott médiavásárlási módszereket vettünk segítségül, így nagyon pontos hirdetéselérést tudtunk véghezvinni. A kampány hatalmas sikerrel zárult: az európai és tengerentúli célországokban az interneten eladott kártyák száma drasztikus növekedésnek indult, mely azóta is tart. A kampány mellékszálaként – de semmiképpen sem mellékesen – a feldolgozott adatokból részletes piackutatást is készítettünk: ügyfelünk olyan hasznos információkat kapott a célközönsége viselkedési és vásárlási szokásait illetően, melyek az értékesítési számok folyamatos növekedéséhez azóta is aktívan hozzájárulnak.