Tartalommarketing ereje – Güntner Tata Kft. employer branding esettanulmány

A tartalommarketingnek ereje van, de vajon az erő veled van? Mitől működhet jól egy több mint negyed évszázados múlttal rendelkező, hűtés- és klímatechnológia területén piacvezető vállalatcsoportnak social media jelenléte? Miként lehetséges megszólítani ezres nagyságrendben mérnököket, vagy a munkából hazatérő gyári munkásokat? A munkaerő toborzás felpörgetése mellett, hogyan lehetséges technikai támogatást biztosítani a HR részlegnek? 

A Netwerk Media minden területen immáron több éve biztosít professzionális segítséget a Güntner számára.

Megvalósítás

Tudtad, hogy a Güntner termékeihez felhasznált acél 6.000 tonna, mely az Eiffel-torony vas alapanyagához közelít? Vagy azt, hogy a Güntner termékei készítésekor 12.600.000 m rézcsövet használtunk fel, mely meghaladja a Hold kerületét? Megsúgtuk azt is, hogy a Güntner Dubaiba is elvitte a telet: sivatagi körülmények között is megállta a helyét, mikor a világ leghosszabb fedett sípályájának hűtéstechnika kivitelezésével bízták meg. Csupa érdekes tény, mely emberközelivé tesz egy vállalatcsoportot, még a mérnökök számára is! A „Güntner Én Vagyok!” jelige bizonyára minden Güntneres munkavállaló és tatai lakos számára ismerősen csenghet, hiszen a www.guntnerenvagyok.hu lifestyle tartalmakkal folyamatosan frissülő blog rendkívüli népszerűségnek örvend. Természetesen a sok érdekes cikk mellett a Güntner referenciáiról, sikereiről, családi napokról és a dolgozókat érintő újdonságokról is szórakoztató tálalásban értesülhetnek a látogatók.

Eredmények a tartalommarketingben

0
átlagos havi letöltés
0
egyedi látogató
0
oldalmegtekintés
0
kedvelés a Facebook-on

React technológiával fejlesztett karriersite

guntnerkarrier.hu weboldal a leginnovatívabb frontend programozási nyelv által készült React.js technológiával. A React.js a Facebook által fejlesztett technológia, lehetővé teszi, hogy valós időben frissülhessen minden adat, így a HR-es kollégák minden beérkező jelentkezést valós időben kapnak meg, és azonnal kezelhetik is azt.

Az oldal keretrendszere lehetővé tette, hogy beágyazhatóvá váljanak VR technológiás tartalmak, ezáltal a potenciális munkavállalók, virtuális sétát tehetnek a gyárban, vagy akár a városba is navigálhatják magukat a gép előtt ülve, mindössze néhány kattintással. A platformot úgy alakítottuk ki, hogy fejlesztői segítség, kapacitás nélkül kezelhető legyen az egész karriersite, így akár a HR-esek maguk tudják a kívánt kategóriákat létrehozni.

A felület leegyszerűsített funkciói kiválóan szolgálják a célt: egyszerű adminisztrációs felület, letölthető tartalmak, könnyű hozzáférhetőség, akár mobilon is. Ügyféligényekhez igazodó weboldalkészítés olyan moduláris rendszerben fejlesztődött, melynek nincs limitációja, a későbbi ötleteknek csak a fantázia szab határt.

Eredmények

A publikálás ideje óta, mely időintervallum nagyjából 2 hónapot ölel fel:

0
releváns állásjelentkezés érkezett,
0
havi látogatószámmal átlagosan,
0
oldalletöltéssel