Esettanulmány – Waberer’s International

A Waberer’s International, mint  Közép-Európa legnagyobb nemzetközi fuvarozásra szakosodott vállalata, a felívelő gazdasági periódusban munkaerő-toborzási és fluktuációs problémákkal szembesült; azaz megnövekedő keresletre válaszul nem tudott elég gyorsan elegendő munkaerőt akvirálni.

Cél

Megvalósítás

  1. NAGY WABERER’S KAMIONOS NAP

Kitelepülés a Morning Show rádióműsorral a Pólus Centerbe.

A rendezvényre az ország minden tájáról érkeztek látogatók. Az esemény interaktivitását különböző játékokkal fokoztuk:

  • kamionhúzás;
  • kamion-szimulátor;
  • kamion bemutató;
  • nyereményjátékok;

a MORNING SHOW műsorvezetőinek kooperációjával.

(Rákóczi Feri, Vadon Jani és Sebestyén Balázs).

Az eseménynek családi-nap jellege volt: az eseményt a karácsonyi tanítási szünet első napjára időzítettük.

TOBORZÓ PULTOT állítottunk fel, ahol minden résztvevő regisztrált és ajándékot kapott. A helyszíni interjúztatás is itt, a toborzó pultnál történt.

 

  1. UTÁNKÖVETŐ KAMPÁNY

AKTIVITÁSOK:

A toborzás az online térben folytatódott az offline megjelenések után, a Google és
a Facebook releváns felületein, illetve a potenciális célcsoport érdeklődésének megfelelő honlapokon. A Kamionos Napon készült imázsfilmek és fotósorozatok publikációja is az utánkövető kampány része volt.
Az online jelentkezéseket a vállalati karrieroldalra irányítottuk, ezután az interjúztatást a vállalat HR osztálya végezte. A kampány zárásaként készült a „Kamion” című dal Curtis előadásában, melyre a megjelenés óta a célcsoport „Kamionos himnuszként” tekint és immáron közel félmilliós megtekintésnél jár a Youtube-on.

A TELJES KAMPÁNY 2 HÓNAPIG TARTOTT

a következő eszközöket használtuk a fentebb említett kampányelemek mellett
RÁDIÓSPOTOK (melyek a Csillagok Háborúja szereplőinek szinkronhangjaival lettek felvéve)
SZÁMOS PRINT ANYAG (szórólapok, meghívók, karkötők, brosúrák)
DIGITÁLIS KREATÍVOK (infógrafikák, képek, fotók, videók)