WordPress alapú vállalatirányítási rendszer

A hatékony cégvezetés ma már nem képzelhető el ERP rendszerek használata nélkül – legalábbis bizonyos szint felett biztosan nem.  Eljön a pillanat, amikor egy-egy cég eléri azt a nagyságrendet, amikor a folyamatok szervezése már professzionális eszközöket igényel.

A mi megoldásunk a WordPress Alapú ERP rendszer, amely egyesíti magában a nagy vállalatirányítási szoftverek kimerítő funkcionalitását, testreszabhatóságát és a WordPress jelentette könnyű karbantarthatóságot, gyors fejleszthetőséget és egyszerűséget.

HR modul

A HR feladatok tervezéseben kiemelkedő és átfogó segítséget nyújt a WordPressen alapuló rendszer, átláthatóvá teszi a munkát a toborzástól a képzésekig.

Kezeld a HR management modullal a dolgozóidat, illetve a betöltött pozíciókat! Belsős üzeneteket, közleményeket küldhetsz különböző csoportok, vagy csak meghatározott dolgozók részére. Értékeléseket, panaszokat, és bármely egyéb jegyzetet írhatsz egyes dolgozóid profiljához, vagy kezelheted szabadságaikat és egyéb távolléteiket.

A részlegnyilvántartó rendszer alkalmas az összes részleged kilistázására, részlegenkénti közlemények, hírek létrehozására. Így csak azon munkavállalóid kapják meg a hirdetményeket, akik a megadott részlegen dolgoznak.

Kezeld az állásajánlataidat egyszerűen! Hozz létre a külön jelentkezési űrlapokat pozíciónként, kísérd figyelemmel a kiválasztási folyamatot.

A továbbképzések szintén adminisztrálhatóak; tartsd szemmel a haladást, rendeld a dolgozókhoz a kurzusokat, határozd meg az időtartamot!

CRM modul

Egy bizonyos idő után az ügyfélkapcsolatok és az értékesítés rendszere is megköveteli a professzionális szoftverek bevezetését. Az értékesítés javítása, fejlesztése mindig a legjobban megtérülő beruházás egy vállalkozás számára.

A CRM modul segítségével könnyedén kezelheted a partnereidet, üzletfeleidet, a megkereséseket és a kapcsolódó aktivitásokat. A kontaktokhoz a részletes adatokon kívül megjegyzéseket és dokumentumokat fűzhetsz, valamint emaileket és meghívókat küldhetsz a rendszerek keresztül.

Accounting modul

Az accounting modul alkalmazásával gyerekjáték az adminisztráció! Lásd át a pénzügyeid, kezeld könnyedén a számláidat és tartsd kézben az ügyintézéssel kapcsolatos feladatokat!

Használd az accountig modult a pénzügyi tranzakciók, a beszállítók és a vásárlások nyilvántartására! Készíts riportokat, kezeld a számlákat egységes rendszerben!

Projekt management modul

A hatékony projektmanagement minden vállalkozás alapköve. Ossz ki projekteket, delegálj feladatokat, lépj előre!

A Projekt Management modulban kioszthatod a projekteket a rendszeredben nyilvántartott dolgozók között, és kijelölheted a típusát (pl. co-worker, manager) akár Trello integrációval, Kanban listanézettel is!